Nakupování

DOPRAVA

Red Zasilkovna

Tvůj balíček ti doručí Zásilkovna a máš na výběr zda chceš doručit na tvoji adresu nebo na výdejní místo.

Doručení na adresu - objednávku vám doručíme přímo na zadanou adresu, ať už domů, nebo třeba do práce.

Doručení na výdejní místo - vyzvednete si objednávku na jednom z tisíců výdejních míst Zásilkovny nebo Z-BOXů.

80 % objednávek skladem dorazí už do druhého dne.

 

 

PLATBA

logo gopay platba online

Pro zaplacení tvé objednávky můžeš využít jednu z možností níže.

Platba kartou - Plať jednoduše, rychle a hlavně bezpečně s pletebními bránami GoPay a Shoptet Pay.

GoPay další online platební metody - GoPay nabízí další online metody jako online bankovní převod, Google Pay, GoPay účet, Bitcoin a mPlatba.

Bankovní převod - objednávku můžeš uhradit také bankovním převodem. Po dokončení objednávky obdržíš podklady k provedení platby.

Dobírka - stále váháš? Bez problému zaplať za svoji objednávku až při převzetí.

Apple PayBezkontaktně a snadno. Snadnější, než platba kartou, Aple Pay umožňuje provádět bezkontaktní platby pomocí Tvých Apple zařízení.

 

 

VÝMĚNA A VRÁCENÍ

Nelíbí se ti zboží, které sis objednal naživo? Nesedí ti? Nemusíš se bát, takové věci se stávají. Do 14-ti dnů nám ho můžeš poslat zpět a my ti vrátíme peníze nebo zboží vyměníme za jiné.

 

POSTUP PRO VRÁCENÍ

  1. Nepoužité zboží vlož  a zabal do původní krabice. Dále do krabice vlož vyplněný reklamační formulář s informací zda chceš zboží vyměnit za jiné nebo vrátit. Při vrácení uveď číslo účtu, na které chceš zaslat zpět peníze.
  2. Odešli balíček zdarma přes Zásilkovnu - nahlaš kód 93079017. Nejbližší pobočku najdeš na www.zasilkovna.cz/pobocky. Pokud zvolíš jiného doručovatele, použij adresu EFEGRAV s.r.o., Charbulova 123/25, Brno 618 00, Česká republika, v tom případě však nebudeme hradit přepravu.
  3. Peníze zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale zvládnem mnohem rychleji.

 

PODMÍNKY VRÁCENÍ 

  • Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.
  • Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu.
  • Zboží nesmí být z tvé strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

 

 

REKLAMACE

Přišlo ti zboží, které je poničené a nebo s ním je něco v nepořádku? Nebo se s tvým oblíbeným kouskem po pár nošeních něco přihodilo? Nemusíš se obávat. Zboží můžeš reklamovat. Stačí když budeš následovat kroky níže:


POSTUP PRO REKLAMACI

  1. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
  2. Očištěné reklamované zboží zabal tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice (nemusí to být však být krabice původní). K botám přilož kopii faktury a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde: reklamační formulář
  3. Reklamované zboží odešli zdarma přes Zásilkovnu - nahlaš kód 93079017. Nejbližší pobočku najdeš na www.zasilkovna.cz/pobocky. Pokud zvolíš jiného doručovatele, použij adresu EFEGRAV s.r.o., Charbulova 123/25, Brno 618 00, Česká republika, v tom případě však nebudeme hradit přepravu.
  4. Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech reklamace, jakými je např. zaslání distributorovi na posouzení či vyřízení reklamace, budeš informován/a prostřednictvím e-mailu či telefonicky.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
  2. Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
  4. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
  5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  6. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
  7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
  8. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. EFEGRAV s.r.o. provozující e-shop www.be52.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
  9. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
  10. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu: EFEGRAV s.r.o., Charbulova 123/25, Brno 618 00, Česká republika.

 

NEVÍŠ SI S NĚČÍM RADY?

Rádi ti poradíme. Po–Pá 9:00–17:00.

+420 602 852 525

be52@be52.info

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení